Op locatie
--
2
In de basistraining ‘Professionele gesprekstechnieken’ nemen we in een dag alle do’s en dont’s door. Als je mensen begeleidt bij het verbeteren van hun leefstijl dan is iedere klant anders dan de vorige. Natuurlijk zijn er ook overeenkomsten, maar iedere vraag, ieder mens is uniek. Er is niet één aanpak die je voor iedere klant uit de kast kan halen omdat het simpelweg niet werkt. Ieder mens vraagt om een unieke bejegening. De één heeft behoefte aan sturing, de ander wil vooral informatie of alleen een stok achter de deur. In deze basistraining ‘Professionele gesprekstechnieken’ leer je wat de invloed is van je eigen opvattingen in het contact met anderen, hoe aannames ontstaan en je (meestal) onbewust sturen in het contact met anderen. Maar ook wat slecht en goed luisteren is, hoe de attributietheorie werkt en hoe deze theorie je in praktische zin kan helpen om vrij van oordelen te coachen en tebegeleiden. Tot slot staan we ook nog stil bij ‘goede’ en ‘slechte’ vragen.
Je bent hier:
Op locatie
--