• Hoe belangrijk is het om je bewust te zijn van je eigen invloed in het contact met klanten?
  • Is luisteren meer dan alleen horen wat een ander zegt?
  • Wat is de invloed van aannames eigenlijk in gesprekken met klanten?
  • Wat zijn goede en minder goede vragen?

In de basistraining ‘Professionele gesprekstechnieken’ nemen we in een dag alle do’s en dont’s door. Als je mensen begeleidt bij het verbeteren van hun leefstijl dan is iedere klant anders dan de vorige. Natuurlijk zijn er ook overeenkomsten, maar iedere vraag, ieder mens is uniek. Er is niet één aanpak die je voor iedere klant uit de kast kan halen omdat het simpelweg niet werkt. Ieder mens vraagt om een unieke bejegening. De één heeft behoefte aan sturing, de ander wil vooral informatie of alleen een stok achter de deur. In deze basistraining ‘Professionele gesprekstechnieken’ leer je wat de invloed is van je eigen opvattingen in het contact met anderen, hoe aannames ontstaan en je (meestal) onbewust sturen in het contact met anderen. Maar ook wat slecht en goed luisteren is, hoe de attributietheorie werkt en hoe deze theorie je in praktische zin kan helpen om vrij van oordelen te coachen en tebegeleiden. Tot slot staan we ook nog stil bij ‘goede’ en ‘slechte’ vragen.

Voor inhoudelijke vragen en ondersteuning tijdens de cursus of vragen voor de docent kun je contact opnemen met een van onze studiecoaches via studiecoach@efaa.nl.

Je bent hier:

Waarom EFAA opleidingen?

  • Meer dan 35 jaar ervaring
  • Al meer dan 35.000 mensen opgeleid
  • Erkend door NL Actief
  • Europese (EQF/eReps) erkenning Europe Active
  • Officieel opleidingspartner NASM
  • Combinatie opleidingen online en praktijk leren
  • Locaties door heel Nederland
  • Voordelige combinatie- en totaalpakketten
  • Gespreid betalen mogelijk

opleidingskosten

1.495,00
exclusief 21% btw

locaties & startdata

Op locatie
--

AANGESLOTEN BIJ