08-06-2010
Op 9 september 2010 start de ISO- Total Quality Club Management opleiding in Berlicum.De ISO aanpak is een professionele, persoonlijke en structurele aanpak voor sportschoolhouders om de organisatie optimaal aan te sturen. Het programma is een op ISO gebaseerd en op de sportcentra toegespitst management- en kwaliteitsprogramma, dat de totale organisatie omvat.Bij het positief afronden van de opleiding/begeleiding en na implementatie van de procedures in de organisatie, kan men een ISO audit van DNV krijgen en dus ook een Europees ISO certificaat behalen.Er zijn twee mogelijkheden om een ISO certificering te behalen. Er kan een tien daagse opleiding gevolgd worden of door middel van een begeleiding op locatie in het sportcentrum.
KwaliteitKwaliteit van een organisatie is voelbaar bij elk contact met de organisatie. Altijd een prettige beleving bij elk bezoek door vriendelijke mensen, adequate actie na klachten, optimaal onderhoud, hoge kwaliteit lessen, een professioneel introductieprogramma en een eenduidige communicatie organisatie breed.
Ook binnen de organisatie zelf is er echter vaak behoefte aan meer kwaliteit, voor duidelijkheid van functies, heldere procedures, gestructureerde aandacht voor het personeel, mogelijkheden voor competentie- en carrière ontwikkeling, om er maar een paar te noemen.
Iedere ondernemer kiest natuurlijk zelf het kwaliteitsniveau, maar ongeacht of dit een basis niveau of een hoogwaardig kwaliteit- en service niveau is, om een leverbetrouwbaarheid te kunnen garanderen is structuur een must. Het Total Quality Club Management programma is een op het sportcentrum en de behoeften van de ondernemer afgestemd kwaliteitmanagement programma.
ISO 9001:2008 kwaliteitshandboek Om de kwaliteit van de organisatie een positieve impuls te geven en een sterke basis voor procedures, documenten en werkinstructies te implementeren hanteert EFAA de ISO 9001:2008 scope.
Kwalitatief management loont Kwalitatief management loont zich door vermindering van ad-hok acties, meer rust, meer betrokkenheid van het team, een hogere klanttevredenheid en daardoor een beter retentie percentage en resultaat. Om de teamleden snel en acuraat inzicht te geven in hun eindverantwoordelijkheden, gebruikt EFAA een uniek online bedrijfsmanagement programma (BMS Online). Een handig management- en kwaliteithandboek, een tool om gemakkelijker te delegeren en organiseren.
Wilt u gratis en vrijblijvend de management behoefte analyse via mail ontvangen of wilt u meteen aan de slag met de kwaliteitsontwikkeling van uw organisatie, mail dan naar John van Heel, j.vanheel@efaa.nl, of bel 06-53623485
Je bent hier:
Over ons