24-08-2009
U I T N O D I G I N G Een volgende stap in uw kwaliteit en klantenserviceDatum : Vrijdag 18 september 2009 Tijd : 10.00 uur tot 13.30 uur Locatie Sport, Health & Beautycentrum Juliën, Provincialeweg 16 te Lienden Kosten Gratis
Agenda:
Kwaliteit
Elk jaar doet DNV bij bijna 100 sportcentra een ISO 9001:2000 controle, waarin de kwaliteit in alle lagen van de organisatie onder de loep wordt genomen. In deze bijeenkomst nemen we een kijkje door de bril van de ISO auditor zodat u als deelnemer deze check op uw eigen organisatie los kunt laten. Verder bespreken we in het kwaliteit en management gedeelte;
o Bedrijfsfitness verkoop in de regio. Hoe eenvoudiger bedrijfsfitness verkopen aan MKB bedrijven in de regio? o WellnessClub programma. Wellnessclubs presenteert de WellnessClub visie en het programma voor het najaar 2009.
Klantenservice
Een doelgroep gerichte benadering van Sales en begeleiding wordt steeds belangrijker om je te kunnen onderscheiden van de groeiende concurrentie, maar ook om mensen gewoonweg beter te begeleiden naar resultaat. In dit onderdeel nemen we onder de loep op welke manier we de doelgroep- en behoefte gerichtheid binnen de organisatie kunnen bevorderen? Verder bespreken we in het kwaliteit en management gedeelte;
o De trainers als expert, maar hoe? Een kijkje in de keuken van de expert praktijk. Hoe zit dat met het subsidietraject NASM Personal training Opleiding? Een nieuw en uniek 100% gesubsidieerd Personal Training, bijscholing en implementatie programma. o Klant educatie. Een nieuwe retentie tool? Hoe standaardiseer je een doelgroep gerichte aanpak voor nieuwe leden? o Kenniscentrum Fitness. Een website voor de echte Fitness Expert, met o.a. dossiers voor specifieke doelgroepen en nieuwe Webvideo seminars.
Reserveren; Stuur dan uw gegevens en aantal deelnemers, per email naar info@efaa.nl of bel 0495-533229.
Je bent hier:
Over ons