01-11-2013
Nieuw hospitality programma voor de Fitnessbranche
Excellente Service, dat is waar uw gasten voor warmlopen, wat men tegenwoordig verwacht en graag terugkomen. Om uw sportcentrum sterker en aantrekkelijker in de markt te positioneren en de concurrentie voor te blijven, is het voor sportcentra cruciaal om te ontwikkelen en verbeteren op het gebied van Excellente Service en Gastheerschap.
Prikkelende workshops en online leren
Vanaf november 2013 biedt Grow in Excellence in samenwerking met EFAA het opleidingstraject ‘Excellente Service in de Fitness’. Een praktijkgericht programma waarin uw leidinggevende hulpmiddelen aangereikt krijgt om een servicegerichte organisatie te managen en uw teamleden meegenomen worden in hun rol als regisseur van Excellente Service. Uw gasten zullen merkbaar verschil zien en ervaren.
Het programma bestaat uit 2 trainingen voor leidinggevenden en coördinatoren, een trainingsdag voor het team en 4 e-learning modules. Uw leidinggevende start in workshop 1 en leert in afsluitende workshop hoe de ontwikkeling en kwaliteit te borgen. In een interactieve en praktische workshop inspireren wij uw medewerkers om hun verantwoordelijkheid te nemen in meer servicegericht en klantgericht handelen.
Om het leerproces te verlengen en intensiveren hebben de deelnemers toegang tot 4 e-learning programma’s. Twee modules voor het management en twee voor uw medewerkers. U kunt zo uw gehele team betrekken bij het verbetertraject.
Concreet gedrag verbeteren
In de interactieve workshops worden met uw deelnemers prikkelende oefeningen en ervaringen doorgenomen om te groeien in dienstbaar zijn en er daadwerkelijk toe doen. Ze leren om hun gedrag concreet te verbeteren en zichtbaar ander gedrag te vertonen tegenover uw gasten. Leidinggevende leren coachen op dit verbeterde gedrag.
Praktische hulpmiddelen
Deelname aan de workshops levert de leidinggevenden en teamleden praktische handvatten op om direct toe te passen. GROW in Excellence geeft aan waar deelnemers aan kunnen werken en hoe leidinggevenden gericht(er) kunnen coachen. Concrete en relevante ervaringen in een handzame tool die leiden tot meer beleving en oprechte aandacht voor uw gasten.
Excellent Gastheerschap door Persoonlijk Leiderschap!
Het ontwikkelde programma heeft een doorlooptijd van 3 maanden en start op 27 november 2013. Bent u klaar om de volgende stap te zetten op het gebied van positionering en excellente service? Schrijf dan nu in en laat uw gasten het verschil zien en beleven.
Je bent hier:
Over ons