21-03-2007
Retentie-, klant management en communicatie Bedrijfscultuur en optimale klantrelatie 10 en 24 april 2007
Met het beschikbaar stellen van apparatuur en lessen hebben we nog geen optimale klant relatie. Veel facetten spelen mee, de algemene klant communicatie, de aanpak bij problemen, de oplossingsgerichtheid van het team, de aandacht voor de doelen van de klant, de verantwoordelijkheid van de organisatie om contact te behouden, de extra’s die de klant ontvangt/beleefd tijdens het bezoek aan het centrum, de betrokkenheid die gecreëerd wordt door het centrum, de activiteiten waaraan klanten deel kunnen nemen, om er maar een paar te benoemen. Hoe pak je dat kwalitatief aan? In deze 2 daagse management trainingen krijg je alle procedures en benodigde werkdocumenten aangereikt.
Inhoud van de training · Klant activiteiten jaarplan · Klant contact procedure · Klant communicatie procedure · Klant communicatie reglement · Klachten/WKB routing · Klant contact management· Klant tevredenheid onderzoek
Resultaat; · Een op uw centrum toegespitste klant activiteiten jaarplan · Een procedure die inzicht geeft in het klantcontact in het 1e jaar · Overzicht van klant communicatie momenten en “verplichtingen” · Een toegespitst klant communicatie protocol · Een klachten routing en procedure · Een kijkje in het klant management programma van EFAA · Algemene- en afdeling klant tevredenheid onderzoek
Alle bijkomende structuren en werkdocumenten worden in de training aangereikt.
Voor wie? Deze training is ontwikkeld voor ondernemers, managers, service coördinatoren en is ook geschikt voor aankomend ondernemers en aankomend managers.
Trainingsvisie De trainingen van de EFAA Management Academie hebben tot doel; 1. Het bevorderen van het rendement 2. Het ontwikkelen van kwaliteit 3. Betrokkenheid van medewerkers stimuleren 4. Ontwikkelen van zelfstandigheid binnen het team
De structuur die gebruikt wordt in deze trainingen is opgesteld vanuit de visie dat de ondernemer de organisatie “klaar” moet kunnen maken om zelfstandig te functioneren en dat de organisatie niet meer afhankelijk is van de ondernemer. De waarde en kwaliteit van de organisatie blijven groeien, het rendement blijft toenemen en de ondernemer wordt steeds meer de strategisch adviseur doordat hij niet meer uitsluitend ín, maar meer áán de organisatie werkt.
Investering De investering in deze training bedraagt € 475,- (inclusief materialen, lunch en deelname van de 2e persoon gratis).
Inschrijven via; info@efaa.nl of 0495-533229
Je bent hier:
Over ons