11-02-2016
De laatste jaren is in de fitnessbranche veel aandacht gegaan naar het optimaliseren van vakkennis, o.a. door de preventiecentrum expertises diabetes, overgewicht/obesitas en NAH. Tegelijkertijd groeit de concurrentie aan de onderkant enorm en zullen de reguliere en premium-centra hun verkoop-verhaal moeten updaten, om mensen te overtuigen dat hun service 20 tot 30 euro meer waard is. De ‘sales’, nu nog vaak ‘gewoon’ de balie-medewerker, wordt steeds meer de ‘leefstijl-’ of ‘lidmaatschapsadviseur’. Hij of zij zal een helder en inspirerend verhaal moeten hebben en behoorlijk veel overtuigingskracht. Sportcentra die zich hierin laten trainen, zullen de ‘brug’ slaan en uiteindelijk niet vervallen tot een ‘te dure low-budget’, maar hun klandizie gemakkelijker uitbreiden. Op 25 maart 2016 om 10.30 uur heeft EFAA Jorge Wong uitgenodigd, een autoriteit in commerciële trainingen, voor het seminar “Commerciële Slagkracht voor Sportcentra”. De doelstellingen voor het seminar zijn: weten wat je eigen UBP’s (Unique Buying Points) zijn, leren wat ‘verkopen’ is, koopsignalen herkennen en een inspirerend verhaal brengen, waardoor de kans op succes aanzienlijk toeneemt. De training is bedoeld voor club-managers en sales/lidmaatschapsadviseurs. Jorge Wong Met zijn jarenlange ervaring als trainer helpt Jorge Wong medewerkers beter omgaan met veranderingen, maakt hij leiders van managers en helpt hij teams effectiever samen te werken. Zijn trainingen “Commerciële Slagkracht” zijn helder, praktisch en resultaatgericht. Hierbij maakt hij slim gebruik van maatwerk praktijkcases, humor en ‘blended learning’ (combinatie van klassikaal en digitaal leren). Kom 25 maart 2016 om 10.30 uur naar het seminar “Commerciële Slagkracht voor Sportcentra” Investering: € 55 per deelnemer (€ 35 voor leden). Aanmelden: info@efaa.nl of bel 0495-533229
Je bent hier:
Over ons