14-03-2016

De meeste sportcentra hebben met name particuliere klanten. De samenwerking met het bedrijfsleven moet bij de meesten van hen nieuw leven in worden geblazen. Hun kennis is op het juiste niveau gebracht en doelgroep-protocollen zijn ingevoerd. Nu moeten de sportcentra echt naar ‘buiten’ en hun markt bewerken.  

Daarom is het belangrijk je te bekwamen om actief te netwerken, je ‘missie’ opnieuw te ontdekken en de vaardigheid van een goede ‘elevator pitch’ te trainen. De ‘leefstijladviseur’ van de toekomst komt gemakkelijk met een groot aantal nieuwe relaties in gesprek en verspreidt een inspirerend verhaal, waardoor steeds meer partijen zich bij hem aansluiten.  

Sportcentra die zich hierin laten trainen, zullen de ‘brug’ slaan en uiteindelijk niet vervallen tot een ‘te dure low-budget’ maar hun klandizie gemakkelijker uitbreiden. Het hoofddoel van de workshops is dus het vergroten van je verkoopkracht.  

Bij het seminar ligt de nadruk met name op het netwerken. Tijdens de 1ste workshop ontdek je (opnieuw) waarom je dit werk doet, ontwikkel je een inspirerend verhaal en oefen je om deze succesvol toe te passen in je eigen netwerk. Bij de 2de workshop leer je een krachtige gesprekstructuur en maakt kennis met verschillende technieken (koopsignalen herkennen, omgaan met tegenwerpingen, effectief afsluiten) om jezelf professioneel te presenteren en meer resultaten uit commerciële gesprekken te halen.  

De 3de workshop krijgt u een programma-op-maat, gericht op de onderwerpen waarin de deelnemers op dat moment minder succesvol zijn.  

Gehele programma:

25-03-16         10.30 u. – 12.00 u.      Seminar “Commerciële Slagkracht voor Sportcentra”

29-04-16         10:00 u. – 13.30 u.      Workshop “Optimalisatie van de verkoopkracht 1”

17-06-16         10:00 u. – 13.30 u.      Workshop “Optimalisatie van de verkoopkracht 2”

23-09-16         10:00 u. – 13.30 u.      Workshop “Optimalisatie van de verkoopkracht 3”  

Tussen het seminar en de drie workshops krijgen de deelnemers opdrachten die naadloos aansluiten bij hun dagelijkse praktijk, allerlei leerzame oefeningen en overleggen ze online met de trainer en de andere deelnemers.  

Investering in seminar plus 3 workshops ‘Optimalisatie van de verkoopkracht voor sportcentra’: € 502 per deelnemer (€ 332 voor leden).

Volg ons ook op:

Overige nieuws

Je bent hier:

AANGESLOTEN BIJ


EFAA
Missie & visie

Samen bijdragen aan de stop van de toename van overgewicht.

Stop overgewicht MEER INFO

Nieuwe Gezondheid
Trainers Netwerk

Gratis inspiratie netwerk voor trainers met passie voor het vak

Trainers netwerk MEER INFO

Nieuwe Gezondheid
Lidmaatschappen

Word een leefstijl kenniscentrum van jouw regio!

Nieuwe Gezondheid MEER INFO