14-10-2009
Op 6 november 2009 vindt hét EFAA congres plaats voor fitness ondernemers en managers. Mark David Jones, voormalig toptrainer van Disney komt vertellen hoe The Walt Disney Company, de nummer 1 van de wereld op het gebied van klantenbinding , het elke dag voor elkaar krijgt om excellente klantservice uit te laten stralen door elke van de 50.000 medewerkers. Het congres is dus dit jaar ook extra interessant voor het service- en fitnessteam. Klantenbinding staat meer dan ooit centraal. Het onderscheid kunnen en durven maken naar uw klant, is de beste garantie voor de toekomst. Iedereen realiseert zich tenslotte dat het er nu op aankomt om de verwachtingen van klanten echt te gaan overtreffen!
Spreker: Mark David Jones (Disney)
Mark David Jones is jarenlang toptrainer en senior adviseur geweest van The Disney Institute in Orlando. Hij is een veel gevraagd spreker, schrijver en consultant van veel Fortune 500 bedrijven. Mark staat bekend als creatieve resultaatgerichte katalysator. Hij is zeer bekwaam in het oplossen van complexe organisatievraagstukken. Zijn aanpak staat bekend als inspirerend, betrokken en dynamisch.
Programma, 6 november 2009 09.30 – 10.00 Ontvangst 10.00 – 10.15 Opening door Fried van der Vorst, ServiceCircus 10.15 – 12.15 Discovering the Magic behind Disney, Mark David Jones 12.15 – 13.00 Lunch 13.15 – 15.00 If Disney ran your Fitnessclub, Mark David Jones 15.00 – 16.00 Sluiting en borrel
Datum: Vrijdag, 6 november 2009 Locatie: De Geus Party & Events, Bijlestaal 64, 1721 PW, Broek op Langedijk (NH) Informatie en Inschrijven: www.efaa.nl/conventie
Voor de derde persoon die inschrijft vanuit dezelfde organisatie is deelname gratis!
Meer informatie:EFAA | Graafschap Hornelaan 136 | 6004 HT WEERT | T 0495 533229 | E. info@efaa.nl
Je bent hier:
Over ons
Wij gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees onze Privacy Policy.